Відгуки про ПУМБ

Позиція в рейтингу НБУ
№ 7
Середня оцінка
icoicoicoicoico
Всього відгуків
14
Відповідей банку
0
user-avatar-822
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Горячая линия забирает бонусы себе

Хотел оформить карточку, вычитал на сайте что кешбек за коммуналку 10 процентов, позвонил на горячую линию чтобы уточнить детали, менеджер начала настаивать что по телефону оформление тоже самое что и через сайт, в итоге этот бонус я не получил, видимо горячая линия подрабатывает так

user-avatar-650
icoКредити
icoicoicoicoico
Крадуть Гроші з карток!

Унікальний банк по іншому не скажеш! Гроші пропадають з картки і нічого не добєшся і не докажеш! Мало того, починаєш виясняти, так кидають слухалку бо немає що відповисти! І вже не знаєш що робити, чи в суд подавати на них чи в міліцію йти, але просто розумієш що нічого не докажеш! Кожний місяць мені з картки почали знимати гроші, я пробував вияснити чому, н... Читати повністюа гарячій лініі, так спочатку не міг до них дозвонитись, це практично не реально, а потім аж накінець коли дозвонився, пообіцяли вияснити, і увага(!) через два (!) місяці мені накінець перезвонили(а гроші знімали)поговорили і знов пропали! Гроші знімали дальше, поки сума чомусь не виросла в два рази і я накінець знов до них дозвонився, і що видумаєте, замість пояснень, просто ігнорують і кидають слухалку! Це повний треш! По іншому не скажеш! Що я частично вспів виснити, як вони обманюють кліентів: Ти купуєш якусь річ, вони тобі присилають смс з пропозицією безпроцентноі розтрочки на три місяці, в ітозі це ніде не відслідковуються і в обовязковий платіж по картці чомусь також не входить, потім вони самовільно цей платіж переводять в рострочку на 24 місяці(не інформуючи клієнта взагалі) і виходить що ти переплачуєш за куплену річ в два рази більшу суму!, навіть не підозрюючи про це, тому що інформаціі від банку нуль! Просто «навішали» на тебе кредит самовільно і все! А вияснити чому і як його гасити відповіді не отримаєш, бо або не дозвонишся, або кидають слухалку! Ніколи не звязуйтесь з цим банком! Обмануть в любому випадку!

user-avatar-449
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Відділення на Пермській, 39 - хлопці просто врятували мене.

Забула картку в банкоматі і моторошно злякалася. Добре, що згадала, коли була поруч з відділенням. Спрацювали як служба порятунку - карта була заблокована і перевипущена за півгодини. Всі гроші повернулися на нову карту, мене заспокоїли і навіть пригостили чаєм. Віра в українські банки знову зі мною.

user-avatar-569
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Хочу похвалити роботу відділення на вул. Оводова в Вінниці

Дівчата завжди з відмінним настроєм, обслуговуватися одне задоволення. Завжди знімаю зарплату тут, відкривала депозит разом з чоловіком і пару раз міняла валюту - завжди все супер. Так повинно бути всюди.

user-avatar-203
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
На минулій роботі був зарплатний проект в банку ПУМБ, тому користувався їх картою 2 роки.

Ну як користувався, скоріше, просто знімав зарплату. Єдиний плюс - можна було зняти з будь-якого банкомату без комісії. А так більше нічого сказати не можу - змінив роботу, закрив картку.

user-avatar-412
icoКредити
icoicoicoicoico
Хамські колектори !!!

Так, прострочив кредит на пару днів, погасив, але все одно дзвонять. Я так зрозумів, вони дані з жорстким запізненням передають дані про боржників. Дзвоню на гарячу лінію ПУМБу +38 044 290 7 290 - дівчина говорить "платіж отримано". Так чому мені продовжують дзвонити? !!! Так триває вже другий тиждень, якщо ситуація не зміниться буду звертатися в правоохорон... Читати повністюні органи.

user-avatar-401
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Банк, який давно на ринку і з хорошою репутацією

Користуюся їх картою "ВсеМОЖУ" з кредитним лімітом на 62 дня. Виручала пару раз перед зарплатою. Гасив вчасно - проблем ніколи не було. Перевипускав недавно в відділенні на Деревлянській, 8. Все пройшло відмінно, витратив 20 хвилин часу.



user-avatar-323
icoКредити
icoicoicoicoico
Шахраї

03.02.2020 з кредитної картки "Все можу", шахраями були списані 13 000 грн. Ніяких даних не повідомлялося, заблокували сім-карту, зайшли в ПУМБ-онлайн і перевели гроші на карту Приват банка. А найцікавіше, що служба безпеки ПУМБ, вільно без підтвердження, дала це зробити. Писала заяву в банк про крадіжку, але через три тижні мені, працівники банку повідомили... Читати повністю, що гроші мені треба повернути. Виставили щомісячний платіж. Моя думка така, вони дають ці кредитки, бачать що люди не користуються ними, і самі ж знімають гроші, а потім вистовляють щомісячний платіж.

user-avatar-317
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Цей банк займається коллектортсвом

Будьте уважні. Цей банк може повісити на Вас неіснуючий борг за змовою з приватними виконавцями.

user-avatar-94
icoКредити
icoicoicoicoico
Чорна карта на білий день ... або чорний тиждень з банком ПУМБ

ПУМБ широко рекламує свій новий продукт - кредитна карта з 62 днями відстрочки платежу. Зателефонувавши в банк і видавши свої дані мені повідомили що попередньо погодили видачу мені кредитної картки і запросили до відділення банку для подальшого оформлення. У відділенні банку з мене зібрали додаткові особисті дані і затвердили кредитний ліміт (в 2 рази менше... Читати повністю ніж я просив), і найголовніше, я підписав папірець про те що приєднався до їх загального договору який по всій видимості поступається за обсягом лише романам Толстого .. і мені видали карту. Працівник банку ввічливо, з посмішкою на обличчі, повідомила мені про те що через пів години максимум я отримаю смс з пін кодом карти і поспішайте за покупками. Минув тиждень ... я 5 - 7 разів дзвонив на гарячу лінію, мені говорили - шановний клієнт, до кінця робочого дня прийде смс, не хвилюйтеся, все добре ... потім стали говорити що процедура узгодження карти виявляється займає 3 робочих дня, а другий фахівець мені сказав, що все таки 5 робочих днів ... пояснити виразно де прописана процедура узгодження карти мені ніхто не зміг. Я залишив понад 10 скарг на гарячу лінію, але на жаль їх подальша доля не відомих ... на всі мої запитання у співробітників банку один відповідь - "це не в моїй компетенції, ви хочете залишити скаргу?"
В результаті:
1. Пін код я так і не отримав
2. Карта не робоча
3. Вирішити мою проблему ніхто в банку не зміг, як і зв'язатися зі мною і спробувати хоча б її вирішити
4. Мої численні скарги залишилися без відповіді як і стан мого карткового рахунку
5. Банк не виконав своїх зобов'язань за договором
6. Я витратив тиждень на численні спроби отримати хоч якусь адекватну інформацію - на жаль
7. 4 рази працівники банку видавали мені абсолютно неправдиву інформацію

висновки:
1. Абсолютно некомпетентний персонал
2. Відсутні будь б то не було механізми спілкування з клієнтом і дозволу його проблем пов'язаних з діями некомпетентних співробітників банку
3. Жахливе ставлення до клієнтів банку - "якщо ти простий громадянин України, навіщо нам твої дріб'язкові проблеми і скарги"
4. Обман і введення клієнтів банку в оману
5. Нездатність підвищувати якість обслуговування клієнтів .. навіть не підвищувати а забезпечити хоча б якийсь якість, яке хоча б трохи нагадувало європейський рівень
6. Регулятору варто було б застосовувати санкції до подібних шарашкіних конторам ..
7. Чи потрібні на ринку банківських послуг України подібні підприємства ..!?

user-avatar-95
icoКредити
icoicoicoicoico
Некомпетентність колекторів ПУМБ банку, без причини залякують всю сім'ю

У перший і однозначно в ОСТАННІЙ раз оформила кредит через ПУМБ банк. І нікому не раджу цього робити! Оскільки колектори банку творять беззаконня, в разі якщо ти прострочив оплату хоча б на день. Колекторської конторі, з якою співпрацює банк моментально доходить інформація про заборгованість, і вони весь наступний місяць погрожують по телефону не тільки мені... Читати повністю, але ще і моєї 78-ми річної матері. Кожен колектор загрожує по-своєму, хтось просто строго просить негайно погасити заборгованість, а хтось і конфіскацією майна не соромиться загрожувати. Банк, в свою чергу не вважає за потрібне повідомляти своїм колекторам що заборгованість вже погашена, і таким чином твоє ім'я знаходиться тривалий час в чорному списку абсолютно компетентних нахабних колекторів. Розцінюю це як абсолютну неповагу ПУМБ банку до своїх клієнтів.

user-avatar-96
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Вкрали гроші з карти ПУМБ. Банк діє!

Абсолютно незрозумілим чином, вночі з моєї ще не активованої кредитної картки було списано 49,99 USD, про що прийшло смс, що повідомляє про списання цієї суми з підписом в кінці: ITUNES.COM/BILL ITUNES.COM IE.
Карта була не активована, адже як мені пояснили при отриманні картки, активувати я повинна була її: "покупкою через термінал будь-якого магазину на с... Читати повністюуму від 300 грн." і для підтвердження цієї операції мені повинно було прийти повідомлення з кодом до підкріпленому до карти номером телефону. АЛЕ! Ніяких смс про активацію карти і підтвердження будь-яких платежів не приходило! Отримала я смс тільки про списання коштів - як факт. І тут виникає перше запитання - чому була відключена захист карти через смс (3D-Secure)? Адже вона повинна була за замовчуванням бути включена при видачі карти - це мені підтвердили в телефонному режимі на гарячій лінії Пумба, а також, коли я писала заяву вже в відділенні банку на спірну транзакцію. Але це не єдине питання по обслуговуванню в цьому банку.
18.09 я прийшла до відділення Пумба в Києві по вул. Велика Васильківська, 30, щоб отримати кредитну карту цього банку. Почувши моє побажання відкрити кредитну карту, співробітник банку (дівчина) відійшла на кілька хвилин і прийшла вже з картою в руках, і тут же передала її мені - без будь-яких конвертів. Потім вона покликала стажиста, молоду дівчину для навчання оформлення документів. Мені підтвердили кредитний ліміт в 20000 грн. без жодних довідок, лише після надання двох контактних номерів. Оформлення в процесі навчання деталям заповнення стажиста затягувалося вже на більш обіцяних спочатку "20 хвилин" і я попросила трохи прискорити процес, оскільки мій обідню перерву закінчувався. Співробітниця банку дала мені підписатися в журналі, потім вручила рекламний пакет з інформацією по карті, і сказала, що там є вся інформація і я, в принципі, можу йти, а вони далі "все самі" дозаповнити ", щоб мене не затримувати. Спочатку, мене це не збентежило, оскільки раніше ніколи не мала ніяких проблем з банками і вважала, що немає причин сумніватися або не довіряти таким. Про відключення смс підтверджень активації карти або оплат з неї при оформленні карти навіть не згадувалося. Також, до слова, cvv код карти і термін її дії були абсолютно ніяк не приховані, до моменту, як мені її видали.
Цю карту я не вставляла ні в один банкомат, ні через один термінал вона не проводилася, ніяких дані з неї ніде онлайн не вводилися, до неї не було доступу ніяких третіх осіб.
Що цікаво, мені прийшла наступна смс 16.11 в 1:11:
***** 2018-11-15 18:10 ZABLOKOVANO 49.99USD (1394.72UAH ZA KURSOM 27.90) KOMISIIA 0.00UAH DOSTUPNO 18605.28 UAH ITUNES.COM/BILL ITUNES.COM IE Detali pumb.ua/ib
Природно, мене це збентежило. Я почала шукати інформацію, щоб розібратися що ж це могло означати. Як виявилося, судячи з кількості відгуків на різних сайтах, в ПУМБ це далеко не поодинока ситуація.
Виявляється, хтось оформив передплату на мою карту до аккаунту ITUNES, для цього була попередня перевірка платоспроможності карти - зняття 1 $, потім скасування цієї транзакції, і слідом, через 2 хвилини зняття вже 49,99 $.
Відразу передзвонила на гарячу лінію, заблокувати карту і мені пояснили, що кошти вже були списані і, якщо ця транзакція була проведена без моєї участі необхідно писати заяву на спірну транзакцію.
Приїхала писати заяву в відділення, яке працює в суботу по вулиці велика Васильківська 145 в Києві. Просиділа в черзі більше години поки мене прийняла фахівець, але співробітниця банку, яка була єдина на цей момент у відділенні, сказала, що вона не компетентна прийняти цю заяву зараз. Хоча в підсумку прийняла, сказавши, щоб "повірила їй на слово", що воно буде зареєстровано в понеділок.
Додавши при цьому, що в їхньому відділенні за останні півроку таких заяв було близько 5-6 і жодному клієнту кошти, на жаль, не були відшкодовані. Каже, хтось писав заяву в міліцію і чекав результати, хтось сам погасив і закрив карту. Загалом, в понеділок я набрала співробітницю по залишеному номеру, і вона дала мені вхідний номер моєї заяви і сказала чекати, що мене наберуть, коли буде рішення.
У подібних ситуаціях банк вирішував такі питання протягом трьох днів, посилається на некомпетентність співробітника при видачі карти. Як на мене це в інтересах банку розібратися в даній ситуації, маючи такі діри в системі, або як пояснити відключення 3D-Secure без повідомлення та списання коштів з не активованої карти. Сьогодні 50 $, завтра у кого-то спишуть 500 $. Пишіть, хто був в такій же ситуації і як можна прискорити процес повернення коштів, адже крім того, що списало 50 уе, мені ще потрібно закривати кредитний ліміт по відсоткам.



Залишити відгук

Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.