Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.

Відгуки про ПУМБ


Банк нормальний. Ніколи не було проблем...

УВАГА ЦЕ БАНК ШАХРАЇ!!!!ЗБІЛЬШУЮТЬ БЕЗ ДОЗВОЛУ КРЕДИТНИЙ ЛІМІТ, ЗВЕРТАЄШСЯ У СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ, РАДЯТЬ ЗНИЗИТИ ЛІМІТ, А НА РАНОК -40000 ГРН(КОШТАМИ НІХТО НЕ КОРИСТУВАВСЯ), КОМІСІЇ ЗАДВОЄНІ І ДІЙШЛО ДО ТОГО ЩО ПРОСТО ПОЧАЛИ ЗАДВОЮВАТИСЬ ПРОВЕДЕНІ ОПЕРАЦІЇ У ВИПИСЦІ БАНКУ. НІЯКОЇ ВІДПОВІДІ ПИСЬМОВОЇ НЕ НАДАЮТЬ ТІЛЬКИ ФІКСУЮТЬ ЗАПИТИ І КРАДУТЬ ГРОШІ З КАРТКИ!!!!!!!!!!


На жаль, мав гіркий досвід розміщення депозиту в цьому банку т.я. був клієнтом майже 10 років.
Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано. У ... Читати повністю


Зникли мої кошти з рахунку, замість них написали мені декілька тисяч з мінусом.
А замість цифр моїх коштів зверніться в підтримку.
В підтримці відповіли, що нам так сказали — звертайтесь до них.
Шахрайство ст. 190 ККУ. Звернусь до 3-ї сторони і я — в суд.
Ніколи не довіряйте свої кошти шахраям.


Примерно с мая 2021 года пользуюсь услугами банка Пумб.
В основном использовал карту для покупки-продажи криптовалюты.
До апреля 2022 года не было никаких проблем.
И вот в мае 2022 началось:
В связи с большим оборотом по счету за период пользования (2,9 млн грн) банк заблокировал мне и моей жене карты.
При обращении в отделение сотрудники сказали, что д... Читати повністю


Хотел оформить карточку, вычитал на сайте что кешбек за коммуналку 10 процентов, позвонил на горячую линию чтобы уточнить детали, менеджер начала настаивать что по телефону оформление тоже самое что и через сайт, в итоге этот бонус я не получил, видимо горячая линия подрабатывает так


Унікальний банк по іншому не скажеш! Гроші пропадають з картки і нічого не добєшся і не докажеш! Мало того, починаєш виясняти, так кидають слухалку бо немає що відповисти! І вже не знаєш що робити, чи в суд подавати на них чи в міліцію йти, але просто розумієш що нічого не докажеш! Кожний місяць мені з картки почали знимати гроші, я пробував вияснити чому, н... Читати повністю


Забула картку в банкоматі і моторошно злякалася. Добре, що згадала, коли була поруч з відділенням. Спрацювали як служба порятунку - карта була заблокована і перевипущена за півгодини. Всі гроші повернулися на нову карту, мене заспокоїли і навіть пригостили чаєм. Віра в українські банки знову зі мною.


Дівчата завжди з відмінним настроєм, обслуговуватися одне задоволення. Завжди знімаю зарплату тут, відкривала депозит разом з чоловіком і пару раз міняла валюту - завжди все супер. Так повинно бути всюди.


Ну як користувався, скоріше, просто знімав зарплату. Єдиний плюс - можна було зняти з будь-якого банкомату без комісії. А так більше нічого сказати не можу - змінив роботу, закрив картку.


Так, прострочив кредит на пару днів, погасив, але все одно дзвонять. Я так зрозумів, вони дані з жорстким запізненням передають дані про боржників. Дзвоню на гарячу лінію ПУМБу +38 044 290 7 290 - дівчина говорить "платіж отримано". Так чому мені продовжують дзвонити? !!! Так триває вже другий тиждень, якщо ситуація не зміниться буду звертатися в правоохорон... Читати повністю


Користуюся їх картою "ВсеМОЖУ" з кредитним лімітом на 62 дня. Виручала пару раз перед зарплатою. Гасив вчасно - проблем ніколи не було. Перевипускав недавно в відділенні на Деревлянській, 8. Все пройшло відмінно, витратив 20 хвилин часу.


03.02.2020 з кредитної картки "Все можу", шахраями були списані 13 000 грн. Ніяких даних не повідомлялося, заблокували сім-карту, зайшли в ПУМБ-онлайн і перевели гроші на карту Приват банка. А найцікавіше, що служба безпеки ПУМБ, вільно без підтвердження, дала це зробити. Писала заяву в банк про крадіжку, але через три тижні мені, працівники банку повідомили... Читати повністю
test